sohoneysubs - Az én munkám a ti örömötökre

sohoneysubs

Vendégkönyv

2018. július 24. - sohoneysubs

A régi oldalról áthoztam a hozzászólásokat, hisz sokat jelentenek nekem. :)

 

Több minden

Kedves Hajni! | 2017.01.24

Hosszú kihagyás /igazolt távollét :-) / után most kezdem ledolgozni a restanciáimat, amit az okozott, hogy csak a telefonom volt velem és az néhány "csattogtatásra" volt elég. Így most olvastam a díjadról, amihez őszintén gratulálok és most tudom sajnálatomat kifejezni azért, hogy nem a Te fordításodban olvashatom majd a Sping Days-t / amit annyira vártam a tervezetteid közül/. Sokszor kaptam már azért, hogy a New Leaf fordítását tudakolom és nem azért mert nincs mit néznem, sok sorozat-film vár letöltve időmre. De utálom a félbehagyott dolgokat, a megbízhatatlan embereket. Minden elismerésem azoknak akik a munkájuk vagy tanulásuk mellett szereznek örömet nekünk, de ha nem megy akkor nem kell elkezdeni és 3 éven keresztül hitegetni a várókat. Most jön a lényeg nincs arra mód, hogy más, esetleg Te átvedd és befejezd ennek a rövid sorozatnak a hátralévő 8-16.ig részeit?
Sikeres, boldog 2017-et kívánok: Marcsi

Re:Több minden

sohoney | 2017.01.24

Kedves Marcsi!
Örülök, hogy épségben hazaértél, remélem jól érezted magad! :)
Köszönöm a gratulációt a díjhoz és a jó kívánságot 2017-re! Neked is legyen szép, élményekben gazdag éved! :)
A Spring days-el kapcsolatban csak annyit tudok mondani, hogy sajnálom. :(
Ne haragudj, de a New leaf-el kapcsolatban sajnos egyelőre nemet kell mondanom. A Jangmitokki nyáron rakta ki a 6-7. rész feliratát, így nem mondhatjuk, hogy 3 éve áll a fordítás. Igaz, azóta semmi aktivitást nem mutattak...

Re:Re:Több minden

Kedves Hajni! | 2017.01.24

Köszönöm a válaszod, nem haragszok A New L...miatt, inkább csak szomorú vagyok, de ez se a Te"bűnöd" :-). Remélem 2017-ben is együtt őrizzük,"az őrizni valókat": Marcsi

Re:Re:Re:Több minden

sohoney | 2017.01.24

Kedves Marcsi!

Köszönöm a megértésedet! :)
Naná, hogy együtt őrizzük az őrizni valókat! :D
Puszi!

Fordítás!

Bozsike | 2016.05.17

Köszönöm ,hogy ilyen szép az oldalad nagyon örülök a fordításaidnak,csak így tovább nagyon sok örömet és kellemes perceket szerzel a munkáddal! Nagyon szeretem a koreai filmeket sorozatokat de a fordítás nélkül nem volna olyan élvezetes,köszönöm!

Re:Fordítás!

sohoney | 2016.05.20

Kedves Bözsike!

Nagyon szívesen, örömmel teszem! :)

Köszönöm a kedves szavakat és a biztatást! Igyekszem! :)

film link

zsuzsa illés | 2016.01.13

Kedves Hajnika! nagyon szeretem a Queen of Revelsas sorit, eddig semmi problémám nem volt a Doramaxon töltöttem le, de a 21. résztől a link szinte halott. Most a 24. rész pedig teljesen megdöglött. tudsz még olyan oldalt, ahol még letölthetem? Sajna, a torrentes letöltés nem megy, nem is vállalkozom rá. Segitségedet előre is köszönöm!

Re:film link

sohoney | 2016.01.13

Kedves Zsuzsa!

Köszönöm, hogy szóltál! Fel fogom tölteni a sorozatot (kis méretben, ergo a minőség nem lesz 100%-os) Mega-ra, igyekszem még a hét folyamán megtenni. Addig is az indavideón meg tudod nézni! :)

Thx

desertqueen | 2015.05.11

Kedves Sohoney!
Nagyon barátságos, áttekinthető, szép oldalad van. Gratulálok hozzá. A fordításaidat köszönöm :)

Re:Thx

sohoney | 2015.05.13

Kedves desertqueen!

Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! :)

Üdv! :)

Shaolin Bunny | 2015.05.01

Kedves Hajni!

Gondoltam én is írok pár sort a Vendégkönyvedbe! :)
Benéztem az oldaladra, hű, nagyon jól megcsináltad. Szép, rendezett, átlátható! :) 
További kitartást, szorgalmat, és jó kedvet a fordításokhoz!
Örülök, hogy felfedezted a mi "kínai-tajvani-japán" világunkat is. :) 

Üdvözlettel: Shaolin Bunny

Re:Üdv! :)

sohoney | 2015.05.02

Kedves Shaolin Bunny!

Köszönöm szépen a dicséretet! Jól esik! :)

És köszönöm, hogy rám írtál és lehetővé tetted, hogy felfedezzem a ti kínai-tajvani-japán világotokat! :)

Én is kívánok neked sok szabadidőt és kitartást a további fordításaidhoz! :)

Hála és köszönet

Varga Marianna | 2015.04.21

Kedves sohoney!

Nagyon sok kellemes percet szereztél nekem a fordításaiddal, öröm, hogy ilyen önzetlen tud még lenni valaki a világon, és akar másoknak is 1-2 vidám napot , órát okozni!
Régóta imádattal csüngök a koreai filmeken, s persze próbálgatok Koreáról is többet megtudni. Sajnos, én már öreg vagyok, angol nyelvet nem tanultam soha, de több éven keresztül a fordító segítségével próbáltam nézni és élvezni az angol föliratos filmeket, mái napig így tenném, ha nem akadok Rád! Mennyivel élvezetesebb így! Hát nagy nagy köszönet a fáradságos munkádért, kitartásodért, !

Üdvözlettel: Varga Marianna

Re:Hála és köszönet

sohoney | 2015.04.21

Kedves Marianna!

Köszönöm szépen a kedves szavaidat! Ha örömet szerezhetek másoknak az nekem is öröm! De a dicséret nem csak engem illet, hisz rajtam kívül rengeteg fordító van még! Élvezd továbbra is a koreai filmek, sorozatok világát, választék van bőven!

Üdv, sohoney (Hajni)

LMH-Good Day

MaryLu | 2014.11.30

Köszi Hajni!!
Imádlak érte, hogy csinálod!!
Pusza
ML

Re:LMH-Good Day

sohoney | 2014.11.30

Köszi Unnie! 
Puszi!!!!!!

Big Man

mikaz | 2014.10.29

Kedves Hajni! Köszönöm a Big Man fordítását! Jó kedvet a továbbiakhoz!

Re:Big Man

sohoney | 2014.10.30

Nagyon szívesen! :) Köszönöm, a jókedv általában megvan! :D

újra itthon

erika064 | 2014.08.17

Szia Hajni!
Remélem jól telt el ez az egy hét? Nagyon jó,hogy újra itt vagy a doramák világában! Kívánok holnapra szerencsés,vidám hetet.A fordításhoz erőt,kedvet,kitartást és ugyan olyan élményt amilyet Te adsz nekünk!

Re:újra itthon

sohoney | 2014.08.18

Kedves Erika!
Köszönöm szépen, jól telt ez az egy hét, de még kell 1-2 nap a teljes visszatéréshez. Erre a hétre sok újdonságot tervezek! Köszönöm a kedves szavaidat, feldobtad vele a napomat! Neked is nagyon szép hetet!
Üdv, Hajni

szünet

erika064 | 2014.08.08

Szia Hajni!
Kellemes pihenést és jó kikapcsolódást kívánok a jövőhétre!!
Legyen vidám ,boldog hétvégéd!

Re:szünet

sohoney | 2014.08.09

Köszönöm szépen kedves Erika! Hasonlókat kívánok! :)

grat

Zsuzsa Illés | 2014.08.03

Hajnika, örülök, hogy elkezdtél sorikat fordítgatni, mert így nagyobb lett a választék. Külön öröm, hogy a fordításaid nagyon jók, és megtaláltad azokat a filmeket, amiket sokan szeretnénk látni. A honlapodat elmentem, gyakran meg foglak látogatni! Gratulálok!

Re:grat

sohoney | 2014.08.03

Szia! 
Köszönöm szépen! Jól esnek a szavaid! :)

grtatuláció

Adrienne Tóthné | 2014.07.24

Örülök hogy bele mertél vágni és várom a híreket imádott D-Koreánkról,művészeiről,zenéjéről,történelméről és nem utolsó sorban a fordításaidról!
Ezer puszi és ha tehetem látogatni fogom az oldaladat!

Re:grtatuláció

sohoney | 2014.07.24

Én is örülök, hogy belevágtam! :) Remélem gyakran megfordulsz majd itt és mindig találsz majd valami újdonságot! Igyekezni fogok! :)

gratuláció

Anna Áhel | 2014.07.22

Nagyon sok örömöt kívánok neked és nekünk minannyiunknak, akik idelátogatnak hozzád !!! Kellemes helynek igérkezik :D

Re:gratuláció

sohoney | 2014.07.22

Köszi! Igyekezni fogok! :D

Ezt most lefelejtém

TF Marcsi | 2014.07.21

A tegnapi gratulációmban azt is megkérdeztem, hogy vigyorgó disznófej volt-e az oldal avatón? :-)

Re:Ezt most lefelejtém

sohoney | 2014.07.21

Akkor ide is leírom a válaszomat a kérdésedre! :) Volt disznófej, csak a vendéget olyan gyorsan felfalták az avatás után, hogy mire észbe kaptam már nem tudtam lefényképezni Neked! :D

Gratula!

TF Marcsi | 2014.07.21

Tetszik. Ügyes vagy! Ízléses a külső,értékes a "belső". Biztos sokszor bekukkantok hozzád. Remélem sok örömet okoz majd Neked és Nekünk is. Sok sikert hozzá.
U.i.Tegnap is írtam , de úgy látszik az elszállt az éterbe.

Re:Gratula!

sohoney | 2014.07.21

Szia Marcsi!
Még egyszer köszönöm a dicsérő szavakat! Én is remélem, hogy sok örömet fog okozni az oldal Nektek! :D
Nem veszett el, amit írtál, csak nem ide írtad, hanem a tervezett fordításokhoz. Válaszoltam is rá! :D

Re:Re:Gratula!

TF Marcsi | 2014.07.21

Bocs, tényleg kinyír ez a meleg, remélem nem okozott gondot, töröld ki nyugodtan.

Üdvözlet

Ocskó Anikó | 2014.07.21

Gratulálok, a honlaphoz. Címet elmentettem. Sok szabad időt, kedvet kívánok a fordításhoz. Belenéztem a tervezet fordításokba. Már látom magam előtt a hajnalig tartó filmezéseket :)

Re:Üdvözlet

sohoney | 2014.07.21

Köszönöm szépen! :D
Te látod magad előtt a hajnalig tartó filmezéseket, én meg látom magam előtt az éjszakába nyúló fordításokat! És ezt nem panasznak szántam! Jó móka lesz...mindenkinek! :)

még valami :)

berdefi Tünde | 2014.07.20

kiraktam az oldaladat a telefonom kezdőképernyőjére!! :) szóval garantálom, hogy "törzsvásárló leszek", vagy hogy is mondják ezt..:D

Re:még valami :)

sohoney | 2014.07.20

Hűha, hát nem is tudom mit mondjak! Oda meg vissza vagyok az örömtől! Köszönöm!!!! :D

Szerencsehozó jókívánság

Ili | 2014.07.20

Semmit ne tarts magadban, ami ránk is tartozik, alkoss kedvedre, érezd jól magad és sok sikert, szerencsét, kreativitást, érdeklődő, hálás olvasókat kívánok.

Re:Szerencsehozó jókívánság

sohoney | 2014.07.20

Így lesz, ígérem! És köszönöm szépen a biztatást! :D

Gratula

Kata58 | 2014.07.20

Minden tekintetben nagyon klassz ez az oldal!
Gratulálok, hogy ilyen ügyes és kreatív vagy!

Re:Gratula

sohoney | 2014.07.20

Köszönöm szépen! :D

gratuláció

Ilona Juhász | 2014.07.20

Szia Hajni. 
De jó,hogy van még egy felület ahol találkozunk. 
Hozzád örömmel jövök látogatóba.Sok sikert.

Re:gratuláció

sohoney | 2014.07.20

Hát én mindjárt elpirulok, ha ilyeneket mondasz! Köszönöm szépen! Én meg örömmel látlak itt!

gratuláció

Bagdy Éva | 2014.07.20

Hajnikám, szenzációs ötlet, örömmel fogok idelátogatni. Fejléc képe gyönyörű!! Sok sikert és sok látogatót itt!!!

Re:gratuláció

sohoney | 2014.07.20

Köszönöm Éva! Jól esnek a szavaid, mint mindig!

A bejegyzés trackback címe:

https://sohoneysubs.blog.hu/api/trackback/id/tr1814133465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edith Kis 2019.10.06. 18:37:21

Kedves Hajnikám !
Itt is megtaláltalak, szeretnék bejelentkezni, mert régen hallottam felőled. Körülnézek itt a blogodon, már elsőre látom, hogy vannak újdonságok ! Ez nagyszerű !
puszi

sohoneysubs 2019.10.07. 22:20:39

Szia Edit!
Köszönöm, hogy benéztél. Jó böngészést! Remélem, találsz valami kedvedre valót. :)
Sok puszi!
süti beállítások módosítása