sohoneysubs - Az én munkám a ti örömötökre

sohoneysubs

Kim Nam Gil mesél a színésznőkről, akikkel eddig együtt dolgozott

2018. július 26. - sohoneysubs

Kim Nam Gil mesél a színésznőkről, akikkel eddig együtt dolgozott

Kim Nam Gil nem régiben adott interjút a StarN News-nak, melyben azokról a színésznőkről beszélt, akikkel eddigi karrierje során együtt dolgozott.

Kim Nam Gil olyan színésznőkkel dolgozott már együtt, mint Go Hyun Jung (A Silla királyság ékköve), Kim Hye Soo (Modern boy), Son Ye Jin (Shark - Cápa, The pirates – A kalózok) vagy Oh Yeon Soo (Bad guy – Rossz fiú). Jelenleg az ’A bastard’ c. filmet forgatja Jun Do Yeon-nal.

„A színészet annyit jelent, másokkal együtt dolgozni. Szerencsésnek mondhatom magam, hisz találkozhattam néhány csodálatos színésznővel, akik nagyon sokat segítettek nekem abban, hogy teljes mértékben koncentrálni tudjak az adott szerepre. Együtt dolgozhattam néhánnyal a legcsodálatosabb színésznők közül és még nem tudom, hogy a jövőben kivel játszhatok majd együtt. Go Hyun Jung, Kim Hye Soo, Oh Yeon Soo, Son Ye Jin és Jeon Do Yeon. Mindannyian olyan színésznők, akik mellett jobb színben tündökölhet az ember. Ők már veteránnak számítanak és én rengeteget tanulhattam tőlük a közös munka során. ” – nyilatkozta Kim.

Son Ye Jin esetében, akivel már kétszer forgatott együtt, Kim így nyilatkozott: „A karrieremet lassan és egyenletesen építettem fel, de Son Ye Jin már karrierje kezdetén szupersztár lett. A ’Shark’ forgatásán magam is megtapasztalhattam milyen tehetséges színésznő. A kalózok forgatására való felkészüléskor úgy gondoltam szórakoztató lesz a saját módunkon felépíteni a karaktereket és attól, hogy már elég jól ismerjük egymást a film sokkal jobb lesz.”

A kalózok c. film története szerint egy óriás bálna lenyeli a királyi pecsétet, így a hegyi bandita Jang Sa Jung (Kim Nam Gil) és a kalóznő, Yeo Wool (Son Ye Jin) útra kelnek embereikkel, hogy levadásszák a bálnát.

A bejegyzés trackback címe:

https://sohoneysubs.blog.hu/api/trackback/id/tr8014144431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása