sohoneysubs - Az én munkám a ti örömötökre

sohoneysubs

Kim Nam Gil interjú (2010)

2018. július 26. - sohoneysubs

Kim Nam Gil

Kim Nam Gil (korábban Lee Han) Los Angeles-i tartózkodása alatt az Allkpop riporterének sikerült készítenie vele egy interjút. Napjainkra (2010-ben – a fordító) leginkább a Queen Seon Deok (A Silla királyság ékköve) című sorozatban nyújtott díjnyertes alakítása tette őt ismertté. Kim Nam Gil egy fotósorozat miatt érkezett Amerikába, és emellett még arra is szánt időt, hogy egy közszolgálati hirdetést forgasson a CPAF (Center for the Pacific Asian Family) számára. Lássuk hát az interjút!

Mi hozta Önt Amerikába?

Azért jöttem ide, hogy egy fotósorozatot készítsek egy francia divatmagazinnak (Marie Claire – a szerző). Nagyon izgatott voltam, ez az első utam Amerikába. Az első megálló Las Vegas volt, majd a Grand Canyon-ban is fotóztunk. Még sosem láttam ilyet. Gyönyörű. A fotózás után, azt gondoltam: „Hogy lehet úgy Amerikába látogatni, hogy nem állok meg Los Angelesben, Hollywood otthonában?” Nyolc hónapot dolgoztam zsinórban, és most muszáj időt szánnom magamra. Alig vártam, hogy legyen időm pihenni. Hétvégén már megyek is haza, és rögtön el is kezdem az új sorozatom forgatását. Először Japánban fogunk forgatni. A sorozat munkacíme Bad boy vagy valami ilyesmi, nem vagyok biztos a fordításban.

Úgy gondolja, hogy ez egy varázslatos kirándulás volt?

(Nevet) Igen, az élet Hollywood-ban igazán varázslatos. Amikor megérkeztünk, elfogyasztottam a barátaimmal egy egyszerű koreai vacsorát. Az étel itt nagyon jó, de természetesen hiányoznak a hazai ízek. Másnap korán keltem a Santa Monica-i fotózás miatt. Szerencsénk volt az idővel. Egész héten esett az eső, de mégis sikerült néhány igazán remek képet készíteni a tengerparton. Az óceán hullámai igazán erőteljesek voltak, de a „legvarázslatosabb” dolog egy váratlan látogatás volt a fogorvosnál. Már egy hete kellemetlenséget okozott a fogam és a fájdalom is igen erős volt. Tudtam, hogy valami baj van. Szóval a Hollywood-i kirándulás fénypontja a bölcsesség fogam kihúzása volt. Köszönet Dr. Mark Chang-nak a kedvességéért. A foghúzás fájdalommentes volt, de az arcom feldagadt. Sajnálom, hogy nem tudunk videó-interjút készíteni, de nem hinném, hogy bárki szeretne látni ilyen állapotban.

Beszéljen nekünk a jótékonysági tevékenységéről!

Mielőtt Amerikába jöttem volna, Padang-ba (Indonézia) látogattam, hogy segítsek a földrengés áldozatain. Első kézből tapasztalhattam meg, hogy milyen nehézségeken kell átmenniük az embereknek, hogy visszatérhessenek a normál életbe. A küldetésünk az volt, hogy újra építsük ezen emberek házait. Az imáim a Haiti-ban szenvedőkért is szólnak. Otthon, Koreában, aktív tagja vagyok egy szervezetnek, mely halmozottan hátrányos helyzetű gyerekeken segít. Különösen oda kell figyelni az ilyen gyerekekre és biztosítani kell, hogy az emberek is felfigyeljenek rájuk.

Sok dologgal foglalkozik mostanában, mégis beleegyezett, hogy megjelenik egy közszolgálati hirdetésben. Meséljen nekünk erről!

A CPAF (Center for the Pacific Asian Family) olyan nőknek segít, akik otthoni bántalmazás és/vagy sexuális zaklatás áldozatai. Ez egy fontos téma, amiről az emberek nem szívesen beszélnek. De mindez körülöttünk történik. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian ismerünk olyat, akit már bántalmaztak. Ezek az emberek félelemben élnek és szégyellik magukat, úgy érzik, hogy csöndben kell maradniuk, de nem hagyhatjuk, hogy ez így menjen tovább. Úgy érzem, hogy részben az én felelősségem, hogy azok nevében beszéljek, akiket nem hallgatnak meg. A CPAF sok koreai nőnek segített már letelepedni Amerikában, csakúgy, mint Kínában, Japánban, a Fülöp-szigeteken, Vietnámban, Dél-Ázsiában és még sorolhatnám. Van egy verseny a Facebookon, amiben a Chase (ez egy jótékonysági szervezet – a fordító) 1 millió dollárt ajánlott fel a nyertesnek (annak, akit a legtöbben likeolnak – a fordító). A CPAF az első fordulóban az első 100-ban végzett az 500.000 indulóból. Így van esélyük megnyerni az 1 millió dollárt. (Végül az Invisible Children szervezet nyert. Ha minden igaz, akkor azok, akik bejutottak az első 100-ba 25.000-25.000 dollárt, akik az első 5-be kerültek, 100.000-100.000 dollárt kaptak. – a fordító) Ha az, hogy néhány pillanatra megjelenek a CPAF videójában segíthet nekik, akkor úgy érzem, hogy nekem is csatlakoznom kell a többi ázsiai vagy amerikai színészhez. Arra kérek mindenkit, hogy szánjon rá pár percet és szavazzon erre a nemes ügyre. Egy szavazat sokaknak segíthet és sokaknak hozhat reményt.

Van még valami, amit szeretne velünk megosztani?

Úgy tervezem, hogy elkezdek angolul tanulni, így amikor legközelebb Los Angeles-be jövök, már önállóan is tudok majd interjút adni, és nem lesz szükségem tolmács segítségére és akkor már nem lesz bedagadva az arcom sem.

 

Forrás: johnnydorama cikke, 2010.01.20. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sohoneysubs.blog.hu/api/trackback/id/tr1814144379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása